Corrected URL
Wed Dec 30 16:38:31 EST 2009

The URL I submitted for Scott's story on Andy Martin didn't work BECAUSE I FORGOT TO
CAPITALIZE THE FIRST APPEARANCE OF 'NERW".  All right, let's try again:

So far, the Chicago papers seem to be playing down this story.  The Sun-Times earlier ran
a story about Martin-Trigona's ownership of radio stations in Connecticut.  I thought WDLW was
his sole attempt to become a media mogul around here.

More information about the Boston-Radio-Interest mailing list