[Date Prev][Date Next][Thread Prev][Thread Next][Date Index][Thread Index]

Re: Maine TV station breaks Bush drunk driving story

I think Reuters is wrong.  Reporters from WPXT and WCSH both had the story, 
but WPXT had it on the air first.  

In a message dated 11/3/00 12:46:36 AM Eastern Standard Time, 
dlh@donnahalper.com writes:

<< Umm, how come Reuters is crediting Mike Curry, of WCSH-TV, the NBC 
 affiliate in Portland, saying it was that station which broke the
 story?  >>